کم توجهی برخی از رانندگان نسبت به اصول ایمنی

سرهنگ زارع با اشاره به در برف ماندن برخی از خودروها و سفرهای غیرضروری گفت: برخی از رانندگان نسبت به اصول ایمنی و قانون مداری کم توجهی می کنند.

سرهنگ «اصغر زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به روزهای برفی و خاص زمستان اظهارداشت: در شرایط خاص رانندگی از قوانین و الزامات متفاوتی نسبت به دیگر روزها برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: رعایت اصول ایمنی و قوانین باید به صورت جدی و با شرایط خاص برفی رعایت شود و البته سفرهای غیر ضروری به روزهای دیگر واگذار شوند.

 

وی ادامه داد: در برف ماندن برخی از خودروها به دلیل نداشتن تجهیزات لازم از جمله مصادیق تخلف و بی توجهی نسبت به اصول ایمنی بود که برخی از رانندگان مرتکب شده اند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه جاده ها در روزهای برفی لغزنده و دید هم کاهش پیدا می کند، تصریح کرد: امکان در جاده ماندن و وقوع حادثه وجود دارد که رانندگان خودروهای سبک و سنگین به آن دقت کنند.

 

وی با بیان اینکه این روزها پلیس در جاده نظارت ها و خدمت رسانی خود را در کنار دیگر نیروها افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: به هزار خودرو در برف مانده امداد رسانی شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان یادآورشد: تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای همواره در بازگشایی راه ها بوده اما بخشی از زمان آن صرف رفع مشکل خودروهای در برف مانده می شود.

 

وی رانندگان را به رعایت زمانبندی سفر و توجه به وضعیت راه ها توصیه کرد و گفت: سفرهای غیر ضروری را در زمان شرایط مساعد انجام دهید.

کد خبر 1247805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha