دوره آموزش نماز در کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از برگزاری دوره آموزش نماز با هدف گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از فرایض الهی ویژه اعضای این کانون خبر داد.

اسماعیل دستگزار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزش نماز ویژه اعضای نوجوان و جوان کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این دوره با هدف گسترش و تعمیق آشنایی و شناخت نوجوانان و جوانان از فرایض الهی و آموزه های دینی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: آموزش صحیح قرائت نماز و اصول اقامه نماز و دعوت از جوانان و نوجوانان برای اقامه نماز در این دوره آموزشی انجام گرفت.

 

دستگزار تصریح کرد: در پایان برنامه به بهترین جمله، حدیث یا روایتی که توسط اعضای نوجوان و جوان کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود در خصوص نماز ارائه شد، هدایایی نیز اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: آشنایی و آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان در زمینه سیره و اندیشه ائمه اطهار (ع) نیز در زمره اهداف برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) قرار دارد که از جمله آن برگزاری مراسم باشکوه روضه هفتگی هیئت جوانان مهدوی در کنار مرقد شریف این امامزاده بزرگوار همراه با سخنرانی، مداحی، مسابقه و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی است.

کد خبر 1247831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha