کسب ۶ عنوان برتر نمایندگان کانون پرورش فکری قزوین در جشنواره قصه‌ گویی

موسوی گفت: شرکت کنندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌ گویی ۶ عنوان برتر را کسب کردند.

سید علی اکبر موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از 25 تا 29 دی ماه در یزد برگزار شد، نمایندگان استان قزوین یعنی چهار عضو و 2 مربی کانون پرورش فکری استان توانستند عناوین ارزشمندی را کسب کنند.

 

وی ادامه داد: بر این اساس فاطمه محمدی از مرکز شماره یک با مربی‌ گری آزاده آقامیربها رتبه اول بخش قصه‌ گویی ملی نوجوان را با قصه «قوقولی» کسب کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: زهرا برجی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری الوند در بخش رساله و پایان نامه رتبه دوم را برای مقاله «مقایسه هوش هیجانی، خلاقیت و تحمل ابهام اعضا قصه ‌گو و اعضای عادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین» را به دست آورد.

 

وی افزود: در بخش پادکست، طناز همت و نوشین نیکراه 2 عضو دیگر مرکز کانون پرورش فکری قزوین با مربی ‌گری آزاده آقامیربها برگزیده شدند.

 

موسوی اعلام کرد: همچنین آیریانا طاهرخانی عضو مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی گری مینا عابدی و زهرا یکه ‌فلاح مربی مسئول مرکز شماره یک آبیک در بخش قصه‌‍‌گویی 90 ثانیه‌ای هم به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره لیلا ابراهیمی مربی مرکز فرهنگی و هنری شریفیه در بخش برگزیده ‌های سال‌ های پیش که جشنواره غیر رقابتی بود با اثر «هزار بوسه» قصه گویی کرد.

کد خبر 1247842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha