ادعای مضحک آمریکا درباره عدم جدیت ایران در انجام مذاکرات

هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر روی توافق با ایران متمرکز نیست، ادعا کرد: ایران تصمیم گرفت که مذاکره را جدی نگیرد و مردم خود را سرکوب و از جنگ روسیه در اوکراین حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جان کربی، هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره توسعه ظرفیت هسته‌ای ایران از زمان روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مذاکرات احیای برجام گفت: واشنگتن روی توافق هسته‌ای با ایران متمرکز نیست.

 

کربی با بیان اینکه زمان گریز هسته‌ای ایران در حال کوتاه شدن است، گفت: بایدن به صراحت اعلام کرده است اجازه نمی دهیم ایران به توانایی ساخت سلاح هسته‌ای دست یابد.

 

بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، وی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر روی توافق با ایران متمرکز نیست، ادعا کرد: ایران تصمیم گرفت که مذاکره را جدی نگیرد و مردم خود را سرکوب و از جنگ روسیه در اوکراین حمایت کند بنابراین تمرکز ما روی این موضوعات است.

 

وی تصریح کرد: آمریکا باید اطمینان حاصل کند همه توانایی‌ها و منابع را در منطقه و فراتر از آن؛ برای دفاع از منافع امنیت ملی خود در اختیار دارد.

کد خبر 1247866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha