اجرای برنامه های حمایتی از مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)

رضایی پور با اشاره به برنامه های حمایتی از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) درلرستان، افزود: در این راستا قرارداد مشترک خرید پوشاک و البسه با فروشگاه حاکا شعبه خرم آباد منعقد شده است.

مسلم رضایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های حمایتی از مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع)، هیات های مذهبی و فعالان فرهنگی استان لرستان، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و اشتغال، همزمان با سراسر کشور، قرارداد خرید پوشاک و البسه، با فروشگاه حاکا شعبه خرم آباد، منعقد شده است.

 

وی افزود: در همین راستا، می توان با ارائه حواله خرید، با نرخ حمایتی، پوشاک و البسه ایرانی شامل؛ کت، شلوار، پالتو، کاپشن، پیراهن، مانتو مجلسی و چادر مشکی کن کن و یا الگانس از این فروشگاه خرید کرده و از تخفیفات ۱۰ تا ۵۰ درصدی استفاده نمود.

 

 

مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان ادامه داد: متقاضیان می تواننند، در صورت تمایل جهت دریافت حواله خرید، به نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان مراجعه و جهت بازدید اجناس و یا خرید پوشاک، به فروشگاه حاکا شعبه خرم آباد به نشانی میدان امام خمینی(ره)، خیابان ۲۴ متری کاکاوند، به سمت خیابان ساحلی، نبش چهار راه دکتر حسابی مراجعه نمایند.

 

رضایی پور اظهار کرد: پیش از این نیز، در قالب انعقاد تفاهم نامه مشترک در سطح عالی، با بانک قرض الحسنه مهر ایران، برای بیش از  ۷۰ ( هفتاد) نفر از فعالان فرهنگی استان لرستان، کالاکارت، جهت خرید لوازم خانگی ایرانی، در قالب قرض الحسنه، ارائه شد.

 

 

کد خبر 1247886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha