فریضه اعتکاف زمینه ساز تقویت جایگاه اجتماعی مسجد خواهد بود

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: اعتکاف یک فریضه معنوی عظیم است که می تواند زمینه ساز تقویت جایگاه اجتماعی مسجد نیز باشد.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ستاد اجرایی اعتکاف استان فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه ریزی مدونی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این فریضه دارد و امیدواریم نوجوانان و جوانان نیز در این برنامه مشارکت بهتری داشته باشند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اعتکاف یک فریضه معنوی عظیم است که می تواند زمینه ساز تقویت جایگاه اجتماعی مسجد نیز باشد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: 13 رجب مصادف با 15 بهمن ماه آغاز فریضه اعتکاف است و این آئین معنوی همزمان با سراسر کشور در مساجد استان اردبیل به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: ثبت نام علاقمندان به حضور در این فریضه آغاز شده و از همه مردم استان اردبیل دعوت می شود تا در این آئین دینی حضور پرشور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برنامه های اجرایی مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه تر فریضه اعتکاف پیش بینی شده است و امیدواریم بتوانیم با تشکیل ستادهای مردمی اجرای برنامه های دینی و فرهنگی را به خوبی اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: ترویج «جهاد تبیین» و روشنگری در بین آحاد جامعه به ویژه متعکفین از دیگر برنامه های پیش بینی شده است تا بتوانیم شبکه گسترده از جهادگران جهاد تبیین را سازماندهی کنیم.

کد خبر 1247893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha