جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان سمنان برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان سمنان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهید آرمان علی وردی و شهدای امنیت برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ براساس احاديث و روايات ديني ورزش كردن يكي از ارزش‌هاي دين مبين اسلام به شمار مي رود.

 

تحصیل، تهذیب و ورزش؛ سه اصلی است که همیشه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به جوانان کشور تاکید کردند و دو اصل تحصیل و تهذیب در حوزه های علمیه به فراوانی رونق دارد.

 

حضور طلاب و روحانيون در عرصه ورزش و تشويق افراد به ورزش كردن از سوي ايشان مي تواند افزايش مخاطبان ورزشي را در پي داشته باشد.

 

چنانچه روحانيون بتوانند با حضور در عرصه ورزش نوجوانان و جوانان را به ورزش كردن ترغيب كنند، سلامت جسمي و روحي در جامعه محقق مي شود.

 

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان سمنان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهید آرمان علی وردی و شهدای امنیت روزهای سوم و چهارم بهمن ماه سالجاری درسمنان برگزارخواهد شد.

 

این جشنواره به همت و همکاری بسیاری از نهادها از جمله بسیج طلاب و روحانیون که دبیری جشنواره را بر عهده دارد، در رشته های فوتسال،والیبال، شنا، آمادگی جسمانی،پینگ پنگ،دارت،فوتبال دستی وتیراندازی برگزار می شود.

 

شور و نشاط و انگیزه و اشتیاق معنوی و سلامت جسمانی برای طلاب و روحانیون از رویکردهای جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان سمنان عنوان شده است.

 

 

کد خبر 1247937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha