۷۴ عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر زنجان انجام شد

موسوی گفت: دی ماه امسال ۷۴ عملیات امداد و نجات اعم از حوادث جاده ای، کوهستان، برف و کولاک و غواصی در این استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید قاسم موسوی امروز در جمع خبرنگاران افزود: در 74 عملیات امداد و نجات برای 988 نفر از هموطنان در این حوادث امدادرسانی شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان با بیان اینکه 117 تیم عملیاتی متشکل از 351 امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از حوادث اعزام شده اند، گفت: در 74 حادثه اتفاق افتاده، یکهزار و 149 نفر آسیب دیده و 63 نفر مصدوم ثبت شده است.

 

موسوی با بیان اینکه در 74 حادثه دی ماه امسال 9 نفر فوتی ثبت شد، خاطرنشان کرد: در سطح استان زنجان 78 نفر گرفتار در برف و کولاک در پایگاه های امداد و نجات  جاده ای و مساجد اسکان اضطراری داده شدند.

 

وی ادامه داد: در این عملیات های امدادی 67 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی نجات و کمک دار، 26 ست نجات سبک، هیدرولیک، کوهستان و غواصی بکار گیری شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

کد خبر 1247941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha