حضور فعال اصحاب رسانه در عرصه  جهاد خدمت، موجب امید آفرینی در جامعه می شود

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: حضور فعال اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین و جهاد خدمت، موجب امید آفرینی در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان امروز(۱ بهمن) در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: در فتنه ای که اخیرا در کشور رخ داد، دشمنان که پایه اصلی آنان یهود بود، با همه توانمندی و تجربه ی ۴۳ ساله خود، یک طراحی بزرگ انجام دادند اما در محاسبات خود دچار یک خطای راهبردی شدند.

 

سردار شفائی افزود: در جنگ روانی و رسانه ای دشمن، عنایت الهی، بصیرت رهبر معظم و هوشیاری مردم، تیر دشمنان به سنگ خورد.

 

وی تصریح کرد: خبرنگارانی که بصیرت داشتند و نسبت به دشمن شناخت داشتند نمره قبولی گرفتند و متاسفانه برخی از آنان تجدیدی آورده و حتی مردود شدند.

فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: با توجه به تلاش همیشگی دشمنان در ضربه زدن به جمهوری اسلامی، این اولین و آخرین فتنه نخواهد بود لذا باید آسیب شناسی کنیم و رسالت اصحاب رسانه را در این عرصه بشناسیم. قطعا اصحاب رسانه می توانند این فتنه ها را خنثی کنند.

سردار شفائی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه علاج فتنه ها، تبیین است گفت: حضور فعال اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین و جهاد خدمت، موجب امید آفرینی در جامعه می شود و این چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

کد خبر 1247998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha