تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در ارتباط با سپاه را محکوم می‌کنیم

هاشمی مهر گفت: کسانی که سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ها قرار دادند خود تروریست و تروریست‌پرور هستند و تشکیل داعش که چیزی جزء بر هم زدن نظم و امنیت خاورمیانه را در پی نداشت، گواه این موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر شامگاه شنبه (۱ بهمن ماه) در نشست ستاد حجاب و عفاف با محکوم کردن حرکت پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نهاد اجتماعی تاثیرگذاری خوبی در امنیت منطقه دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، معلوم نبود خاورمیانه چه شرایطی داشت، این اقدام پارلمان اروپا که در نتیجه فشارهای برخی ایرانیان خارج‌نشین و فراری صورت گرفت را محکوم می‌کنیم و جای تاسف دارد و انزجار خود را نسبت به آن اعلام می داریم.

 

هاشمی‌‌مهر در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ حجاب در ادارات دولتی مورد توجه باشد، حجاب: حجاب و عفاف تنها متعلق به دین اسلام نیست بلکه در همه ادیان الهی حجاب و عفاف مورد تاکید بوده، احکام اسلام برای سعادت بشر است.

 

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در حال افزایش است که می‌طلبد برنامه‌های فرهنگی متنوعی در استان اجرا شود، ادامه داد: این روزها برخی‌ها حجاب و عفاف زنان ایرانی را مورد هجمه قرار می‌دهند اما اصل حجاب و عفاف برای بالا بردن امنیت جامعه و تحکیم نهاد خانواده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حجاب و عفاف برای بالا بردن و تحکیم بنیان خانواده‌ها است، لذا به واسطه حفظ و تحکیم حجاب و عفاف برنامه های دشمن برای از هم پاشیدن نظام خانواده نقش بر آب می شود.

 

وی افزود: برنامه‌های که در حوزه عفاف و حجاب طراحی شده باید بازخورد داشته و تنها جنبه شعاری نداشته باشند، تاکید می‌کنم دستگاه‌ها جزیره‌ای عمل نکنند و دست در دست هم برنامه‌های عملیاتی خوبی در حوزه حجاب و عفاف طراحی و اجرا کنند.

 

هاشمی مهر با اشاره به گسترش بی‌رویه آسیب‌های اجتماعی در جامعه، تاکید کرد: انتظار بیشتری از سازمان‌های مردم نهاد به خصوص آنهایی که در حوزه اجتماعی فعالیت دارند می‌رود که در این حوزه بیشتر ورود کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد افراد نیازمند در همه مناطق استان را شناسایی و به همه این افراد خدمات ارائه دهند.

 

وی در پایان از خدمات موسسه خیریه محکم که سه هزار و ۸۷۴ بیمار را تحت پوشش قرار داده، قدردانی کرد و بر استفاده بیشتر از ظرفیت این موسسه تاکید کرد.

 

مسعود نوری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۲۰ شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، گفت: اهداء جهیزیه از دیگر اقدامات این موسسه خیریه است که در نیمه شعبان ۳۰۰ سری جهیزیه توسط این موسسه به زوج‌ها اهداء می‌شود.

 

گفتنی است در پایان از روسای شعبات موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و فعالین در حوزه عفاف و حجاب ادارات تجلیل شد.

کد خبر 1248004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha