پروژه میدان ولیعصر رشت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

یزدانی با بیان اینکه پروژه میدان ولیعصر رشت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: شهرداری مذاکراتی را با شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام دارد تا این مسیر به کانال ژ۵ و رینگ ۹۰ متری متصل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، یوسف یزدانی شامگاه شنبه ( ۱ بهمن) در گفت‌و‌گوی خبری با موضوع پیشرفت فیزیکی پروژه میدان ولیعصر به بلوار دیلمان اظهار داشت: قرارداد این پروژه از اواخر سال قبل منعقد و از ابتدای امسال هم روند عمرانی آن آغاز شد.

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه در فاز اول پروژه، ۵۰۰ متر احداث بلوار در دستور کار قرار گرفت ابراز داشت: با ابلاغ ۲۵ درصدی حدود ۳۵۰ متز هم به این میزان اضافه و به میدان امام علی متصل شد

 

یزدانی مشکلی که باعث توقف و کندی پروژه میدان ولیعصر به دیلمان شده را برشمرد و تصریح کرد: یک پلاک معارض در طول مسیر پروژه قرار دارد و با مذاکراتی که با نهاد قضایی انجام دادیم امیدواریم بتوانیم با تملک این پلاک مشکل را برطرف کنیم.

 

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های روشنایی میدان ولیعصر تا بلوار دیلمان انجام شده است و با مساعد شدن هوا مقدار باقی مانده از کار عملیات راهسازی و آسفالت که حدودا ۱۰ درصد می‌شود را هم انجام خواهیم داد.

 

سرپرست شهرداری رشت یادآور شد: بلوار ولیعصر به میدان امام علی و از آن طرف به میدان دیلمان متصل می‌شود و در برنامه‌ریزی آینده شهرداری این مسیر با تعیین تکلیف بازگشایی حاشیه کانال ژ۵ به این محدوده و از آنجا به رینگ ۹۰ متری و جاده فومن اتصال پیدا خواهد کرد.

 

یزدانی در پاسخ به این پرسش که پروژه میدان ولیعصر تا دیلمان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد ادامه داد: این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و منتظریم با بهتر شدن شرایط جوی نسبت به آسفالت باکیفیت این مسیر اقدام کنیم.

 

وی اظهار داشت: در مورد کانال ژ۵ مذاکراتی را با شرکت آب منطقه‌ای گیلان انجام داده‌ایم و قطعا با نهایی شدن تفاهم‌نامه مشترک پروژه میدان ولیعصر را به این کانال متصل میکنیم تا ضمن جلوگیری از گره ترافیکی در سطح شهر از بار ترافیکی مسیر کاسته شود.

 

سرپرست شهرداری رشت در مورد پروژه رینگ ۹۰ متری هم خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از اراضی این پروژه مربوط به دو نهاد دولتی از جمله منابع طبیعی است که از سوی این اداره کل قول مساعد داده شده تا شهرداری رشت بتواند بازگشایی آن را انجام دهد.

 

کد خبر 1248033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha