جنایات رژیم پهلوی در دهه فجر برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود

احمد بلندنظر گفت: همه ما موظفیم که در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، جنایات رژیم منحوس پهلوی را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ بهمن ماه) احمد بلندنظر در این نشست، گفت: علی رغم اغتشاشات و مشکلاتی که به دنبال آن به وجود آمد اما بزرگداشت دهه مقاومت و حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی و همچنین حضور پررنگ مردم یزد در استقبال از ریاست جمهوری، موجب ناامیدی دشمن شد.

 
فرماندار جیرفت با اشاره به این که ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی تاکنون مردم همواره با هر گرایش حزبی و جناحی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگ داشته اند و امسال نیز حضور پیدا خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن تجدید قوا برای انقلابیون اصیلی است که انقلاب اسلامی با تلاش آنها به پیروزی رسید.
 
بلندنظر خاطرنشان کرد: امسال باید شور و نشاط اجتماعی محور برنامه های ایام الله دهه فجر باشد و برای تحقق این مهم نیازمند همگرایی و هم افزایی همه دستگاه ها هستیم.
 
فرماندار جیرفت تاکید کرد: امروز در مقابله با جنگ روایت های دشمنان، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از ضروریات است.
 
وی اضافه کرد: همه ما موظفیم که در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، جنایات رژیم منحوس پهلوی را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.
 
بلندنظر عنوان کرد: رسانه ها بازویی توانمند در انعکاس ویژه برنامه های دهه فجر و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و قطعا از ظرفیت آنها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر 1248052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha