اگر مجاهدت های سپاه نبود داعش گریبان اروپا را گرفته بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پیامی از موضع گیری ائمه جمعه و نمازگزاران سراسر استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدلیل اقدام اخیر پارلمان اروپا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در متن پیام سردار علی ملک شاهکوهی، ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا آمده است: بیش از ۴ دهه از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نَفَس قُدسی امام خمینی (ره) می گذرد و طی این سالها این نهاد مقدس همواره آماج حملات و توهین های دشمنان اسلام ناب محمدی و انقلاب الهی ما بوده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: اقدام اخیر پارلمان اروپا در حالی رقم می خورد که اگر مجاهدت های سپاه بخصوص نیروی قدس به فرماندهی شهید سلیمانی نبود، داعش گریبان اروپا را گرفته بود.

 

وی ادامه داد: حمایت ائمه جمعه در خطبه های نماز و به تبع آن حمایت همه جانبه مردم بصیر و ولایی سراسر استان نشان دهنده خطای محاسباتی دشمنان ما از شرایط جامعه است.

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: اینجانب به عنوان خادم سپاه نینوا استان گلستان از موضع گیری و حمایت اخیر ائمه جمعه در خطبه های این فریضه عبادی سیاسی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه الهی موفقیت روزافزون همه مردم استان شهید پرور گلستان را خواستارم.

 

 

 

کد خبر 1248058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha