اعزام مبلغ به مدارس و مساجد استان همزمان با ایام الله دهه فجر در یزد

حجت الاسلام دادآفرین از اعزام مبلغان به مدارس و مساجد استان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حجت الاسلام دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در نشست کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های این اداره گفت: محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات استان با همکاری و مشارکت امور مبلغین سازمان و دستگاه های فرهنگی ایجاد شده است و از آنها در مناسبت دهه فجر استفاده می شود.

 

وی افزود: محتوای تولیدی با عنوان 57 ریشتر به عنوان محتواهای تولیدی دیگر ما است که در زمینه تبلیغ و امامان جماعت مورد توجه قرار گرفته و اجرایی می شود.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد بیان کرد: اعزام مبلغ با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی به مدارس استان نیز پیگیری شده است که تعداد 10 مبلغ در این ایام در مساجد و مدارس شهر یزد به تبلیغ می پردازند.

 

وی گفت: همایش با ایام الله دهه فجر در روز 12 بهمن ماه همایش روحانیون را در حضور امام جمعه استان داریم و بحث بصیرتی و محتوایی را اجرا می کنیم.

 

حجت الاسلام دادآفرین بیان کرد: برگزاری مراسمات دهه فجر در محلات نیز در دستور کار ما است و دوره های اموزشی و محتوایی و تبلیغی را نیز داریم.

 

کد خبر 1248069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha