اقدام پارلمان اروپا ناشیانه است/ جمهوری اسلامی پاسخی متقابل دارد

نخعی گفت: اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه ناشیانه است و جمهوری اسلامی پاسخی متقابل برنامه ریزی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مصطفی نخعی امروز (2 بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تروریستی اعلام کردن سپاه اقدام نابخردانه و ناشیانه پارلمان اروپا است.

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: سپاه مجموعه ای است که در طول سال های گذشته اقداماتی ضد تروریستی مشهود زیادی را انجام داده است که برای مردم ملموس است.

 

وی ادامه داد: تروریست را خود این کشورهای غربی تحت عنوان داعش به وجود آورده بودند و سپاه با ورود خودش و با مشاوره های مردم مناطق مختلف عراق، سوریه و سرزمین های اشغالی را از چنگال تروریست های داعشی که به صورت مشهود از جانب آمریکا حمایت می شدند، نجات داد.

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس ادامه داد: سردار سلیمانی و مجموعه سپاه قدس و پاسداران بود که مردم مناطق مختلف را از چنگال تروریست ها نجات داد و با اقدام های تروریستی مقابله کرد.

 

نخعی افزود: یک ارگان و یک مجموعه ای که به این شکل با اقدامات تروریستی مقابله می کند و مردم منطقه آن را می فهمند چطور پارلمان اروپا سپاه را تررویست اعلام می کنند؟

 

وی با بیان اینکه اروپایی ها اراده ای از خوشان ندارند و کشور آمریکا و انگلیس برای آنها خط مشی تعیین می کنند، افزود: اروپایی ها کاملا دنباله‌رو اینها هستند و هیچ اراده ای از خودشان ندارند و نشان نمی دهند.

 

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در این خصوص ورود کرده و برنامه ای کمیسیون امنیت ملی انجام می دهد و امروز یکشنبه میزبان فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه خواهیم بود که بهترین اقدام متقابل را برنامه ریزی کنیم.

 

نخعی عنوان کرد: توصیه من به این آقایون این است که وارد این بازی های آمریکایی و انگلیسی نشوند مطمئنا کشورهایی که به این شکل رفتار می کنند خودشان بیشترین خسارت را خواهند دید و با اقدامات متقابل جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

کد خبر 1248093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha