۱۲ بهمن ماه یک روز مهم و تاریخ ساز است/ جهاد تبیین حقایق انقلاب اسلامی در اولویت برنامه های دهه فجر باشد

حجت الاسلام میثم تارم گفت: ۱۲ بهمن ماه یک روز مهم و تاریخ ساز است که باید بزرگداشت آن به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ بهمن ماه) نشست هم اندیشی بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه در دفتر امام جمعه شهر جیرفت برگزار شد.

 

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، با اشاره به همزمانی مراسم معنوی اعتکاف با ایام الله دهه فجر، گفت: باید از این ظرفیت برای اجرای برنامه های تربیتی استفاده کنیم.

 

امام جمعه جیرفت ایام الله دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: جهاد تبیین حقایق انقلاب اسلامی برای مردم و نسل جوان در اولویت برنامه های دهه فجر باشد.

 

وی بیان کرد: ۱۲ بهمن ماه یک روز مهم و تاریخ ساز است که باید بزرگداشت آن به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

حجت الاسلام تارم با اشاره به این که ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور است، ابراز کرد: مراسم زنگ انقلاب باید در تمامی مدارس سطح شهرستان برگزار شود و اما زنگ انقلاب به طور خاص باید در یک مدرسه دخترانه و پسرانه به صدا در بیایید.

 

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: بهتر است که مدارس در ایام الله دهه فجر جشن های انقلاب را برای دانش آموزان برگزار کنند.

 

وی ادامه داد: همزمان با شب ۲۲ بهمن ماه یک جشن محوری بزرگ همراه با نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در یکی از میادین سطح شهر جیرفت برگزار شود.


 
حجت الاسلام تارم با اشاره به برنامه های پیشنهادی ایام الله دهه فجر، عنوان کرد: می توان همزمان با سالروز ورود امام راحل رژه موتوری و یا کاروان های شادی در سطح شهرها و روستاها راه اندازی کرد.

 

امام جمعه جیرفت منشأ انقلاب اسلامی را قرآن کریم دانست و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر باید با حضور قاریان برجسته محافل انس با قرآن کریم برگزار شود.

 

دشمنان با بزرگنمایی مشکلات به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب هستند

 

حجت الاسلام روح الله اکبری در این نشست، با اشاره به ضرورت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، گفت: امسال ضد انقلاب و معاندان با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای درصدد این هستند که حضور مردم در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر را کمرنگ کنند.
 
امام جماعت مسجد جامع جیرفت افزود: دشمنان با بزرگنمایی مشکلات می خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کرده و دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت مردمی را به حاشیه ببرند.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: باید جشن های انقلاب در مساجد و محلات پررنگ و همراه با جاذبه باشند تا زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.
کد خبر 1248120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha