تشدید نظارت ها در ورودی و خروجی شهرها برای مبارزه با قاچاق دام زنده ضروری است

منعمی، با اشاره به اینکه لرستان از تولید کنندگان دام در کشور به شمار می‌آید، بر ضرورت تشدید نظارت ها در ورودی و خروجی شهرها برای مبارزه با قاچاق دام زنده در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، مجید منعمی، امروز(2بهمن)، در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان،  در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارشات مطرح شده در این جلسه، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی کارکرد سامانه جامع تجارت و سامانه انبارها و بهره گیری از این ظرفیت‌ها را در دستور کار قرار دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت  تشدید نظارت‌ها در ورودی و خروجی شهرها در حوزه قاچاق دام زنده از استان تأکید کرد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه لرستان از تولید کنندگان دام در کشور به شمار می‌آید، مقرر شد دستورالعمل ابلاغی در این رابطه پس از بررسی و رفع نقایص موجود در کمیته مطرح و اجرایی شود.

 

منعمی بیان کرد: با بیان اینکه در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رهگیری نقاط عرضه کالا، مسیر و مقصد دریافت آن از نکاتی است که تأثیر مؤثری در کنترل وضعیت دارد، عنوان کرد: این مهم با استفاده از سامانه‌های موجود به خوبی امکان پذیر است.

 

وی با بیان اینکه کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون به دلیل اهمیت بالای نقش آنها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به صورت فعال در فضای تهیه و توزیع کالا در سطح استان و کنترل مبادی‌های ورودی و خروجی نظارت مستمر داشته باشند، گفت: گشت‌های نظارتی توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان فعال هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: گشت‌های نظارتی توسط دستگاه‌های اجرایی با برخورد با تخلفات به صورت نظام مند اقدامات خود را اجرایی کنند.

 

وی به اهمیت و نقش کد گذاری کالاها و استفاده از سامانه‌های موجود در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: ساختار جدیدی در این رابطه تعریف خواهد شد که به بهره وری عملکرد کمیسیون کمک می‌کند.

کد خبر 1248187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha