سپاه پاسداران پرچم دار مبارزه با تروریسم در منطقه است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: سپاه پاسداران قهرمان و پرچم دار مبارزه با تروریسم در منطقه است، سپاه پاسداران در کنار رزمندگان محور مقاومت گام مهمی در مبارزه با تروریسم در منطقه برداشته و داعش را در غرب آسیا شکست دادند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در پیشنهاد قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی ،گقت : سپاه پاسداران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون همواره در كنار مردم بوده و در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي دين مبين اسلام شهداي بسياري را تقديم نظام و اسلام كرده است.

 

امام جمعه سرپل ذهاب،افزود: قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌هاي تروريستي، نشان از قدرت، اقتدار و توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مقابله با تروريست‌هاي خونخوار است و اقدام پارلمان و اتحادیه اروپا در تصویب مصوبه ای برای قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست موسوم به تروریستی یک اقدام غیرقانونی و مخالف با منشور سازمان ملل متحد است .

 

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران نیروی نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران و بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که در سال های اخیر به پیشرفت های چشمگیری در عرصه موشکی و فضایی رسیده و این پیشرفت ها باعث خشم و عصبانیت دشمنان شده است .  

 

حجت الاسلام فاطمی نسب، تصریح کرد: شکست دشمنان از سپاه پاسداران در عرصه های مختلف و همچنین وقایع اخیر و موفقیت‌های نظام که باعث ناکامی غربی ها خصوصا انگلیس و فرانسه در رسیدن به اهدافشان شده موجب گردید که این مصوبه در اتحادیه اروپا به تصویب برسد و تحریم هایی علیه سپاه پاسداران وضع شود .

 

امام  جمعه سرپل ذهاب، اظهار کرد: سپاه پاسداران باعث عزت و  اقتدار نظام و انقلاب شده و در وقایع مختلف در کنار مردم بوده و به همین علت در دل مردم جای دارند و ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی تمام قد از آن حمایت می کند .

 

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تروریست‌ها را نابود کرد و باقی‌ماندگان جرثومه‌هایشان نیز به دامن صدام فرار کردند و امروز هم به دامان صهیونیست‌ها فرار کردند.

 

 

کد خبر 1248202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha