صندوق بیمه روستایی در زمینه پوشش تمامی روستاییان ظرفیت کامل دارد

گیل چالانی با تاکید بر اینکه صندوق بیمه روستایی در راستای پوشش تمامی روستائیان ظرفیت کامل را دارد گفت: در هر روستا با شناسایی افراد، اهداف تکلیفی و سهمیه تکلیفی بیمه روستائیان شهرستان محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غلامرضا گیل چالانی عصر امروز(یکشنبه، 2بهمن) در جلسه هماهنگی صندوق بیمه روستایی اظهار کرد: بیمه روستاییان از دوم بهمن ماه در سطح شهرستان آغاز خواهد شد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه بیمه روستایی یکی از مهمترین اقدامات دولت در سطح روستاها به جهت تامین آتیه بیمه روستایی است افزود: کارگزاران با همکاری دهیاران موظفند از تاریخ ۲ بهمن ماه نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

 

وی بیمه آتش سوزی منازل، بیمه های حوادث و بیمه کشاورزی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با کمترین مبلغ بخش اعظمی از خسارتها جبران خواهد شد.

 

گیل چالانی با تاکید بر اینکه صندوق بیمه روستایی در راستای پوشش تمامی روستائیان ظرفیت کامل را دارد تصریح کرد: در هر روستا با شناسایی افراد، اهداف تکلیفی و سهمیه تکلیفی بیمه روستائیان شهرستان محقق شود.

 

 فرماندار ماسال از آمادگی صندوق بیمه روستایی در برگزاری میز خدمت در روستاها خبر داد و خاطرنشان کرد: دهیاران با ترغیب روستائیان در خصوص بیمه روستایی اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1248229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha