دانشگاه علمی کاربردی نقش بسزایی در هدایت دانشجویان شاهد و ایثارگر به سمت بازار کار دارد

حجت الاسلام هاشمی، گفت: همکاری بنیاد شهید و دانشگاه علمی کاربردی در هدایت دانشجویان شاهد و ایثارگران به سمت فراگیری مهارت های مورد نیاز بازار کار ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(2 بهمن) در جلسه هماهنگی تشکیل ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان لرستان که با حضور ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، اظهارداشت: همکاری بنیاد شهید و دانشگاه علمی کاری فرصتی تقویت برنامه های اشتغال زایی است.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به ظرفیت دانشجویان و نخبگان ایثارگر اشاره کرد و افزود: نخبگان ایثارگر در استان دارای رتبه های برتر کشوری هستند و همکاری بنیاد شهید و دانشگاه علمی کاربردی فرصتی برای بهره مندی از توانایی این نخبگان در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

 

حجت الاسلام هاشمی با تبیین اهمیت نقش دانشگاه جامع علمی و کاربردی در حوزه ایجاد مهارت مرتبط با بازار کار، به لزوم حمایت و هدایت  دانشجویان شاهد و ایثارگران به سمت فراگیری مهارت های مورد نیاز بازار کار و نقش کلیدی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این امر اشاره کرد.

 

تحصیل 179 دانشجوی ایثارگر در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

 

دکتر محمدرضا جعفری،  رئیس  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ادامه این دیدار به تشریح انواع  دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت این دانشگاه، خدمات کلینیک مشاوره اشتغال دانشگاه علمی کاربردی و زمینه های مشترک همکاری پرداخت.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷۹دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 1248233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha