تحریم سپاه ناشی از قدرت گرفتن اندیشه ای انقلابی در ایران  است

مهدوی مطلق با اشاره به تحریم سپاه پاسداران از طرف اتحادیه اروپا، گفت: این حرکت ناشی از ترس و وحشت در جان و دل آنها از قدرت گرفتن اندیشه ای انقلابی در ایران که قادر است نقشه های پلید دشمنان را در منطقه خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد شب گذشته (۲ بهمن ماه) با دستور کار بررسی پنج موضوع شامل اجلاسیه ۷۰۰ شهید والا مقام شهرستان، بررسی پروژه های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر، بررسی پروژه هاي مربوط به‌ سفر رئیس‌جمهور، آمادگی و برنامه ریزی براي ایام دهه فجر و معرفی مدیر مجتمع رهروان امر به‌ معروف در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست ضمن تبريک ماه مبارک رجب و میلاد امام محمدباقر (ع)، گفت: بنا به گزارشات مردمی و نیز مشاهدات شخصی خودم عده ای از ارباب رجوع نسبت به‌ برگزاری اين جلسات در زمان های رسمی اداری گله مند هستند و به همین منظور در وهله نخست لازم است همه جلسات با روسای ادارات، در ساعات غیراداری و یا پنج شنبه ها برگزار شوند.

 

شهرام مهدوی مطلق ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: در بحث انقلاب اسلامی گاهی مقایسه هایی با قبل از انقلاب صورت می گیرد که‌ بیشتر آماری و غير قابل درک برای بیشتر آحاد جمعیت است.

 

وی با اشاره به‌ صحبت های مقام معظم رهبری با تأکید بر «جهاد تبیین» و همچنین رصد کردن داده های سازمان ها و نهادهای آماری خارج از کشور، خاطرنشان کرد: پیشرفت های انقلاب اسلامی در اوضاع اجتماعی و دیگر زیرساخت های کلان کشوری گوياي سرعت بخشیدن به پیشرفت از طرف جمهوری اسلامی در دوران معاصر است و چنانچه همه‌ مدیران همت لازم را داشته باشند، می بینیم که تبیین این دستاوردها جزء اصول اساسی جهت تربیت نسل‌ هاي جديد براي آینده این مملکت است.

 

مهدوی مطلق در ادامه با اشاره به‌ موضع غرب در زمینه تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور شد: غرب که‌ خود منشأ توليد تروريسم در منطقه و جهان است جهت پوشاندن پیشانی سیاه خود عامل امنیت منطقه یعنی «سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را به عنوان تروريسم معرفی کرده، اما جوانان انقلابی ما می‌دانند این حرکت ناشی از ترس و وحشت موجود در جان و دل آنها از قدرت گرفتن اندیشه انقلابی در ایران که قادر است نقشه های پلید آنها را در منطقه خنثی کند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد در ادامه، گفت: مدیران در همه بخش های اجرایی موظف هستند هر ماه به تشریح پیشرفت ها در حوزه کاری خود بپردازند و گزارش تکمیلی آن را به دفتر فرماندار ارسال کنند.

 

وی به شهدا و جایگاه رفیع آنها پرداخت و گفت: شهدا نگهبان دهه مبارک فجر و این انقلاب بودند و با خون خود، درخت اسلام را تنومند ساختند، پس بر ماست که میراث آنها را پاس بداریم و در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی همه‌ دست در دست هم به برگزاری این جشن با تمام قوا همت لازم را داشته باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد دهم در این نشست به اجلاسیه سرداران و شهدای شهرستان بویراحمد در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه بی‌نظیر و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر برگزاری باشکوه این جلسات متناسب با تبیین وصیت‌نامه شهدا و رویکرد شهدا ترویج سیره شهدا  تأکید فرموده است.

 

سرهنگ حسین انوری به برگزاری این اجلاسیه در شهر یاسوج و‌ ضرورت همکاری شورای اداری شهرستان بویراحمد تاکید و گفت: وظایف و احکامی برای ۱۷ کمیته‌ صادر شده و مدیران و دبیران هر کمیته باید وظایف خود را اجرایی کنند.

کد خبر 1248247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha