افزایش ۴۲ درصدی کمک‌های مردم خراسان جنوبی به نیازمندان

لطفی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال مجموع کمک‌های مردم خراسان جنوبی به نیازمندان۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

عبدالرحیم لطفی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: طی ۹ نخست ماهه امسال بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت کمک به نیازمندان تحت حمایت جمع آوری شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ۹ نخست ماهه سال گذشته ۱۱۸ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط امداد و مراکز جمع آوری شده بود، خاطر نشان کرد: طی این مدت در سال جاری مجموع کمک‌های مردمی استان ۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: طی این مدت ۹۰ میلیارد و صد میلیون تومان معادل ۵۴ درصد توسط امداد و ۷۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان معادل ۴۶ درصد توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

 

لطفی با بیان اینکه این کمک‌های مردمی در قالب صدقات، اکرام ایتام و محسنین، مبتنی برنیاز، زکوات و قرض الحسنه بوده است، گفت: بیشترین کمک‌های اهدا شده توسط خیرین و نیکوکاران مربوط به اکرام و کمک‌های مبتنی برنیاز بوده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان در پایان سال جاری از ابتدای بهمن ماه ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم استانی‌های عزیز در خصوص جشن نیکوکاری هستند و همچنین پایگاه‌های ثابت و سیار نیز در نیمه دوم اسفند ماه برپا و سایر برنامه‌ها در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1248263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha