شأن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی جز خدمتگزاری صادقانه نیست

شعبانی گفت: مدیران باید به این موضوع واقف باشند که مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و شان آن چیزی جز خدمتگزاری صادقانه نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در نشست شورای اداری بخش کوهین بیان کرد: مسئولیت ها هم تهدید و هم فرصت است و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد و مدیران باید به این موضوع واقف باشند که مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و شان آن چیزی جز خدمتگزاری صادقانه نیست.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: گره گشایی از مسائل و مشکلات جامعه در گرو تعامل و همکاری سازنده میان دستگاه های اجرایی و حاکمیتی است و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بدون شک در سایه تعاملات سازنده موفقیت ها حاصل می شود، بنابراین توصیه می شود دستگاه و نهادها در یک مسیر گام بردارند و باید با یکدیگر تعامل داشته و بدون شک اگر این همکاری ها شکل نگیرد، بسیاری از اقدامات و برنامه ها ابتر خواهد ماند.

 

وی در ادامه افزود: دسترسی مردم به مسئولان گاهی به دلیل مشغله کاری دشوار است و به همین خاطر مدیران باید برنامه ریزی کرده و در بین مردم حضور یابند و باید انتظارات به حق آنها را شنیده و در جهت گره گشایی از آنها برنامه ریزی و چاره اندیشی کرد.

 

شعبانی تاکید کرد: جلسات باید فضایی برای حل و فصل مشکلات باشد و این موضوع نیازمند روحیه بسیجی و انقلابی است و باید برای دغدغه ها و چالش هایی که در نشست ها مطرح می شود، چاره اندیشی شود و نباید مقید به زمان اداری باشیم، بلکه حل مسائل و مشکلات نیازمند کار شبانه روزی است.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی از رسیدگی پرونده محور خارج شده و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه فارغ از تشکیل پرونده در موضوعات ورود پیدا می کند و امیدواریم در این بخش هم تعامل حداکثری دستگاه های اجرایی با مجموعه قضایی بخش محقق شود و بدون شک جایگاه قانونی دستگاه قضایی می تواند کمک کار سایر دستگاه ها باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: آمار صلح و سازش در پرونده های قضایی این بخش قابل قبول است و این نشان از روحیه گذشت مردم شریف این بخش دارد و امیدواریم تلاش همکاران در این حوزه افزایش یابد و شاهد مصالحه بیشتر در پرونده های قضایی این بخش باشیم.

 

گفتنی است در این بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین در جریان مسائل و مشکلات بخش کوهین قرار گرفت و درخصوص آنها قول پیگیری در نشست های استانی داد و با کارکنان دادگاه عمومی این بخش هم گفتگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و همچنین در خصوص درخواست های برخی از مراجعین به دادگاه عمومی بخش کوهین، دستورات قضایی لازم صادر شد.

 

کد خبر 1248272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha