ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا به زودی به اتمام می‌رسد

رضایی‌پور با بیان اینکه ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو مرز آستارا به زودی به اتمام می‌رسد گفت: راه مواصلاتی این پل به جاده و مسیر اصلی سریعا باید زیرسازی و برای انجام صادرات و واردات آماده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، عنایت رضایی‌پور شامگاه یک‌شنبه(۲ بهمن) در گفت‌و‌گوی خبری با موضوع تلاش برای رفع مشکل تردد کامیون‌های ترانزیتی در آستارا اظهار داشت: وضعیت پل فلزی آستارا که قدمت آن به ۸۰ سال می‌رسد زیاد مناسب نیست.

 

فرماندار شهرستان آستارا تصریح کرد: برای نوسازی و بهبود وضعیت پل فلزی آستارا اعتبار اولیه تخصیص پیدا کرده و باید در روند نوسازی، استحکام سازی و تعریض آن سرعت بیشتری ایجاد شود.

 

رضایی‌پور اذعان کرد: در حوزه محوطه سازی گمرک آستارا هم باید اقدامات لازم انجام بگیرد همچنین بحث نصب دستگاه ایکس ری یکی از ملزومات این کار و تسریع در روند ورود و خروج کامیون‌های ترانزیتی محسوب می‌شود.

 

فرماندار شهرستان آستارا ابراز داشت: سامانه نوبت دهی گمرک آستارا هم باید الکترونیکی شود که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان موظف است تا هر چه زودتر این کار را انجام دهد.

 

رضایی‌پور یادآور شد: در مورد وضعیت پارک کامیون شهرستان آستارا هم با توجه به اینکه سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده انتظار داریم در صدور مجوزات لازم آن تسریع شود.

 

فرماندار شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: همچنین ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا هم که یکسالی است در حال انجام است عنقریب بعد از دو سه ماه به اتمام می‌رسد و لازم است راه مواصلاتی این پل به جاده و مسیر اصلی سریعا زیرسازی و برای انجام صادرات و واردات آماده شود.


 

کد خبر 1248273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha