ضرورت تقویت نشست های بصیرت افزایی و گفتمان های دینی در مدارس

حجت الاسلام اسدی از برگزاری بیش از ۵۰ نشست بصیرتی در مدارس سلطانیه خبر داد و گفت: گفتمان های دینی راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام سعید اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه بیش از 50 نشست بصیرتی در مدارس سلطانیه برگزار شده است، گفت: گفتمان دینی مدارس و نشست های بصیرتی با هدف نهادینه کردن دین و ارزش های اسلامی و انقلابی در بین قشر جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

مسئول نمایندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سلطانیه عنوان کرد: امروزه دانش آموزان ، جوانان و مدارس مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست های بصیرتی و گفتمان های دینی می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیر گذار باشد.

 

وی، نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان کرده و خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.

 

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین برای بصیرت‌ افزایی دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت و توسعه یابد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یکی از اجزای اصلی تربیتی در جامعه است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

کد خبر 1248284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha