اجرای برنامه‌های شاخص دهه فجر با محوریت مساجد/ پویش «سهم من» در گلستان اجرا می شود

بیکی گفت: یکی از برنامه های فاخر دهه فجر در سال های گذشته برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» بود که امسال تعداد این مساجد به ۲۰ مسجد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مهدی بیکی در جلسه ستاد عالی دهه فجر اظهارکرد: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی مساجد است و انتظار داریم برنامه های محوری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان گفت: یکی از برنامه ها طی سال های گذشته ۱۰ شب ۱۰ مسجد بود که امسال تعداد این مساجد به ۲۰ مسجد افزایش یافته است.

 

وی افزود: در مساجد شاخص در دو نوبت صبح و شب ویژه برنامه های دهه فجر برگزار خواهد شد. صبح ها و در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه و با همکاری آموزش و پرورش استان، شادمانه هایی طراحی و اجرا می شود.

 

بیکی بیان کرد: یکی از برنامه های شاخص ما راه اندازی پویش «سهم من» است که بچه های مسجد با تهیه ویدئو و کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی، سهم خود را برای حفاظت و استمرار انقلاب اسلامی بیان خواهند کرد.

 

وی گفت: برگزاری مسابقه صوتی کتابخوانی، پلاکارد نویسی، اجرای سرودهای انقلابی، اجرای طرح میثاق (امضای طومار در جهت تایید و دفاع از انقلاب اسلامی) و ... از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

 

کد خبر 1248295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha