دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه بخشی از جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان نسبت به خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی کافی ندارند، گفت: باید به نحو هنرمندانه ای این مسائل را برای نسل جوان بازگو کرد و دهه فجر بهترین زمان برای جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان گلستان با اشاره به ایجاد کمیته‌های تخصصی ذیل این ستاد اظهارکرد: شعار محوری دهه فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» است و دستورالعمل های مرتبط نیز همراه با احکام به دست مدیران و فرمانداران رسیده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان و عده ای از افراد نادان، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را با رژیم منحوس پهلوی مقایسه می کنند در حالیکه پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب اسلامی با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.

 

وی با بیان اینکه بخشی از جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان نسبت به خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی کافی ندارند، تاکید کرد: باید به نحو هنرمندانه ای این مسائل را برای نسل جوان بازگو کرد و دهه فجر بهترین زمان برای جهاد تبیین است.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: در ایام دهه فجر امسال لازم است همه دستگاه ها در خدمت تبیین دستاوردهای انقلاب باشند و همت مضاعف داشته باشند.

 

وی یکی از اقدامات اساسی و لازم را فضاسازی محیطی و تبلیغی در شهرها و روستاها عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های شاد و مفرح، نشست های تبیینی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و ورزشی و ... همه آنها باید ختم به ۲۲ بهمنی باشکوه و تماشایی شود.

 

کد خبر 1248300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha