مدیرکانون شهدای روستای تکه شهرستان نهاوند در جشنواره ابوذر رتبه برتر کسب کرد

«علی سهرابی» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه شهرستان نهاوند در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رتبه سوم بخش تیتر خبری را کسب کرد.

 علی سهرابی ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان از استان همدان گفت: جشنواره ابوذر فرصت خوبی برای ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان همدان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای  روستای تکه شهرستان نهاوند  افزود: در مسیر  گام دوم انقلاب هستیم و در حوزه رسانه باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب بنگریم و رسانه‌ها باید در آثار خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.

 

وی نقش رسانه‌ها در افزایش نشاط و شادابی جامعه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید بتوانیم با قلم رسانه‌های استان اولویت‌ها را بشناسیم و نیازسنجی کنیم و در همان مسیر حرکت کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای تکه  افزود:  از مجموع یک هزار و ۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تصمیم هیات انتخاب اولیه در مجموع ۷۵۱ اثر تولیدی به مرحله داوری استانی راه یافت

 

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کردند.

 

سهرابی گفت: در این جشنواره تولیدات رسانه‌ای برگزیده در استان همدان با داوری حسین صادقیان، زهره پوروهابی، عبدالرحمن رافتی، سیدحامد تروهید، محمدرضا خوشگفتار، رضا ینگجه و خسرو نوروزی شناخته شدند

 

گفتنی است،  علی سهرابی سال گذشته در هفتمین جشنواره ابوذر همدان در بخش گزارش خبری و خبر مکتوب و عکس هم چندین عنوان کسب کرد.

 

کد خبر 1248304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha