انس با نماز موجب استواری در صراط مستقیم می‌شود

عبدی گفت: اگر می خواهیم در صراط مستقیم باشیم و در این راه ثابت قدم باشیم باید انس بیشتری با نماز داشته باشیم تا شیطان نتواند بر ما نفوذ کند.

الله شکر عبدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی شیوه های جذب نوجوانان به نماز ویژه آموزگاران پایه سوم ابتدایی ناحیه ۲ اردبیل با حضور استاد حوزه و مدرس ستاد اقامه نماز با همکاری و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و استقبال خوبی از این دوره آموزشی صورت گرفت.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: این دوره آموزشی در راستای آشنایی با نقش و وظیفه معلمان در تربیت دینی دانش آموزان و آمادگی بیشتر علمی و عملی معلمان در مهیا کردن دانش آموزان در ورود به مرحله تکلیف با حضور ۸۰ نفر از آموزگاران پایه سوم ابتدایی ناحیه ۲ اردبیل برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه معلمان یکی از الگوهای مهم برای دانش آموزان شناخته می شوند، افزود: معلمان نقش اساسی در ورود دانش آموزان به وظایف دینی و تکلیفی دارند و باید نسبت به برگزاری نماز اول وقت و تشویق دانش آموزان در مدارس اهتمام داشته باشند.

 

عبدی اضافه کرد: اگر می خواهیم در صراط مستقیم باشیم و در این راه ثابت قدم باشیم باید انس بیشتری با نماز داشته باشیم تا شیطان نتواند بر ما نفوذ کند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: اگر اقامه نماز به یک مسئله تربیتی و آموزشی در مدارس تبدیل شود شاهد کاهش انحراف های اخلاقی و رفتاری در نوجوانان و جوانان خواهیم بود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اذعان داشت: «جهاد تبیین» مدنظر مقام معظم رهبری باید در مدارس اتفاق بیافتد که با بصیرت معلمان شاهد رشد و تربیت دینی دانش آموزان نیز خواهیم بود.

 

کد خبر 1248321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha