اقدام اروپایی ها نشانه عفول عقلانیت در حکمرانان آنهاست

محمدی گفت: تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه عفول عقلانیت در حکمرانان اتحادیه اروپا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد محمدی امروز دوشنبه (3 بهمن) به همراه امام جمعه قاین، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداري و اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائنات، اقدام پارلمان اروپا مبنی بر صدور قطعنامه علیه سپاه پاسداران را محکوم کردند.

 

فرماندار قاینات در این دیدار با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دانم، افزود: ما سپاه پاسداران را بزرگترین نهاد ضد تروریست در جهان می دانیم که نقش کلیدی در امنیت منطقه و جهان دارد و این اقدام اتحادیه اروپا مصداق بارز دخالت در امور کشورمان و خلاف موازین حقوقی نظام بین المللی است.

 

وی افزود: دست آنها به خون بشریت آلوده است و این اقدام نشانه عفول عقلانیت در حکمرانان اتحادیه اروپا و نشان دهنده رسوایی بیش از پيش آنهاست.

 

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام علی رحمانی، امام جمعه قاینات گفت: بعد از اینکه پوزه دشمن در مسئله اغتشاشات به خاک مالیده شد، حالت یاس و ناامیدی در سران آن‌ها به‌وجود آمد و چون تیرشان به سنگ خورد و از ناحيه آمریکا تحت فشار هستند، به خودشان اجازه همچنین اقدام ناشایستی دادند.

 

وی افزود: سپاه بخشی از لشکر نظامی ایران است و این اقدام آنها نه تنها از شوکت و صلابت سپاه کم نمی کند، بلکه بر اقتدار و اراده آنها در راه مبارزه با فساد خواهد افزود.

 

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائنات هم، افزود: خدا را شاکرم که در کشور همدلی و صمیمیت وجود دارد و مردم و مسئولين در کنار سپاه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: قطعا با این اقدام اتحادیه اروپا، اقتدار سپاه بیشتر و روز به روز بر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1248356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha