بچه های مسجد در عرصه های مختلف ارزش های ناب دینی و اسلامی را ترویج می دهند

حجت الاسلام رهبری به ظرفیت ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری در قالب فرهنگ و هنر مبانی دینی و ارزش های ناب اسلامی را نشر و ترویج می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان  همدان ، حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله رهبری ، صبح امروز ( دوشنبه، سوم بهمن) در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان  همدان ،  که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد،  گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در چندین سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی رشد و تعالی قابل قبولی داشته اند.

 

مشاور رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: در چند سال گذشته به دلیل کرونا بسیاری از فعالیت ها و برنامه های کانون ها  در فضای مجازی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبری بیان داشت:  بعد از کرونا و برداشته شدن محدودیت ها باید فعالیت های فرهنگی و برنامه های کانون ها بیش از گذشته در فضای حقیقی اجرای شود.

 

وی با بیان اینکه بچه های مسجد در عرصه های مختلف و در مناسبت های ملی و مذهبی در جامعه پای کار هستند، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد و بچه های مسجد تلاش می کنند ارزش های ناب دینی و اسلامی را  ترویج دهند.

 

مشاور  رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: امروز ما در دوران خاصی از حاکمیت هستیم و با توجه به امکانات، منابع و حضور نیروهای انسانی دغدغه‌مند، فرهیخته و انقلابی در استان، باید شاهد تغییرات مثبت در استان باشیم و شرایط امروز می‌تواند نویدبخش روزهای بسیار بهتری برای استان باشد

  

وی ضمن معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین «علی عزیزی»  به عنوان مدیر جدید ستاد کانون‌های مساجد استان همدان ، بیان داشت: ایشان  فردی انقلابی ، توانمند  و فرهیخته ای هستند که با توانمندی علمی و اجرایی که داشته اند و در این عرصه  نیز مایه پیشرفت و رشد خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبری تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بزرگترین شبکه فرهنگی دولت در کشور است که این ظرفیت را می‌توان در عالی‌ترین سطح به فعلیت رساند و ما منتظر روزهای خوبی در این مرکز مسجدمحور هستیم

   

وی همچنین به ظرفیت فوق العاده کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به سوی «کارکردهای مسجدِ محور» با هدف تمدن‌سازی مسجدی حرکت کنند.

 

کد خبر 1248361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha