برپایی ۱۰ برنامه جهاد تبیین در ۱۰ مسجد شاخص زنجان

حجت الاسلام ناصر از برپایی ۱۰ جلسه جهاد تبیین در ۱۰ مسجد شاخص زنجان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن شب های قرآنی در مساجد زنجان برپا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان زنجان با اشاره به اجرای 10 جلسه جهاد تبیین در 10 مسجد شاخص زنجان اظهار کرد: از 12 بهمن ماه به مدت 10 شب برنامه های قرآنی در مساجد استان زنجان برپا شود.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان بر ضرورت حضور مسئولان و مدیران استانی در برنامه های جهاد تبیین مساجد تاکید کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی با یادآوری اینکه جلسه آشنایی با جهاد تبیین برای ائمه جماعت مساجد برگزار خواهد شد، گفت: لازم است زاویه دید خود در خصوص جهاد تبیین را ارتقا دهیم و تنها در زبان به جهاد تبیین نپردازیم.

 

این مسئول با یادآوری اینکه اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر مورد تاکید است، گفت: 30 مجموعه، تشکل، هیات مذهبی و موسسات مذهبی برای برپایی موکب و ایستگاه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کرده اند که جانمایی این موکب ها در مسیر راهپیمایی در دستور کار قرار دارد.

 

حجت الاسلام ناصر با یادآوری اینکه راهپیمایی امسال 22 بهمن به صورت خانوادگی خواهد بود، افزود: در زنجان سه مسیر از بلوار تا میدان انقلاب، چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب و سعدی وسط به سمت میدان انقلاب برای راهپیمایی 22 بهمن ماه پیش بینی شده است.

 

وی به تقارن مراسم اعتکاف با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: سه مسجد امسال به صورت ویژه پذیرای دانش آموزان معتکف خواهد بود و می توان برنامه های جهاد تبیین را در مراسم اعتکاف گنجاند.

کد خبر 1248375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha