اراضی شهر خاکعلی تبدیل به احسن می شود

فتوحی گفت: برای نخستین بار قرار است اراضی شهر خاکعلی تبدیل به احسن شده و به مردم سند داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حامد فتوحی در نشست تبیین مراحل تبدیل به احسن شهر خاکعلی بخش بشاریات شهرستان آبیک که در مسجد چهارده معصوم این شهر برگزار شد، بیان کرد: این کار، اتفاق بسیار بزرگی است و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه هم به این امر نگاه ویژه داشتند.

 

فرماندار آبیک ادامه داد: این موضوع مربوط به محدوده شهر خاکعلی است و قرار است زمین های شهر خاکعلی تبدیل به احسن شود و به مردم سند داده شود.

 

وی عنوان کرد: برای خود مردم فرصت مغتنمی است که باید از آن استفاده کنند بنابراین از اهالی شهر خاکعلی خواهشمندیم در کوتاه ترین زمان ممکن این موضوع را انجام دهند.

 

فتوحی اعلام کرد: لازم است حساب دولتی باز شود که مردم با اطمینان مبالغ را به این حساب واریز کنند نکته مهم این است امکان اینکه یک قطعه ای هزینه اش پرداخت شود و سند اخذ شود، نیست بلکه بر اساس قانون پلاک خاکعلی یکدفعه باید آزاد شود بنابراین مجموع مبلغی که توافق شده و در کمیسیون مربوطه هم تائید و ابلاغ می شود، باید به حساب وقف واریز شود، سپس اقدامات لازم برای آزادسازی پلاک خاکعلی انجام و مردم می توانند برای گرفتن سند اقدام کنند.

 

وی تأکید کرد: مردم اگر سوالی دارند می توانند از طریق شهرداری اقدام کنند اما این کار نیازمند این است شهردار و بخشدار خانه به خانه اقدام کنند تا به سرعت کار انجام شود و ان شاالله این کار برای مردم شهر خاکعلی مایه خیر و برکت خواهد بود.

 

فرماندار آبیک خاطر نشان کرد: اینکه زمین های شهر خاکعلی تبدیل به احسن می شود امیدواریم تجربه خوبی برای سایر نقاط کشور باشد.

 

کد خبر 1248382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha