برگزاری  بیش از ۴۰ عنوان برنامه طی دهه فجر در ملایر

نجفی از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه همزمان با ایام دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی توسط هیئت‌ های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های عمومی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: در ایام البیض در شهرستان ملایر نیز همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در این راستا جلسات مختلفی برگزار شد و قرار اغست در بیش از 6 نقطه شهرستان ملایر شامل دو مسجد جامع و امام حسین سیفیه  در شهر ملایر و ، شهر ازندریان، سامن،اسلام شهر آقگل و  روستای علی‌آباد دمق این مراسم برگزار می شود که در صورت تقاضا  در دیگر نقاط روستایی شهرستان این مراسم برگزار می‌شود.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در  ملایر گفت: علاقمندان در شهر ملایربه مساجد اعلام شده و اداره تبلیغات در شهرها و روستاها نیز به مساجد جامعه مراجعه همان شهر یا روستا مراجعه کنند.

وی  با تاکید بر کمکهای خیرین برای مراسم معنوی اعتکاف و حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم  گفت:این مراسم در ایام البیض برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی از جمله نشستهای معرفتی، دعوت از سخنران، دیدار جوانان با نخبگان، محافل قرآنی، اعمال مخصوص اعتکاف، مداحی، مولودی خوانی را در این مراسم داریم.

برگزاری  بیش از ۴۰ عنوان برنامه در دهه فجر

 نجفی  همچنین از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه همزمان با ایام دهه فجر و ماه رجب توسط اداره تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی توسط هیئت‌ های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های عمومی برگزار می‌شود.

وی فعالیت تبلیغی 130 و روحانی و مبلغ  با مباحث تبلیغ و جهاد تببین ، دعوت از اساتید تبيين گر، جشن های محلات و روستا به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، و اعزام راوی و تببین گر به مساجد و هیئت های مذهبی ، حضور راویان و مبارزين انقلابی برای بیان خاطرات در مساجد،  بیان دستاوردهای انقلاب در مساجد هر شب یک دستاورد برای مردم توسط ائمه جماعات، مسابقه فوتسال با عنوان جام انقلاب بین هیئت های مذهبی در دهه فجر  را از برنامه های این ایام دانست.

 نجفی برگزاری مراسم های مختلف، پویش ها، کرسی‌ های تلاوت و محافل قرآنی مسابقات صوت و لحن، حفظ، اذان و تکبیر ویژه نوجوانان در مساجد، تجلیل از پدران آسمانی و پدران شهدا  در روز پدر، برگزاری مراسم در موسسات و خانه‌های قرآنی و.. را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام برشمرد.

کد خبر 1248394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha