دست آوردها و موفقیت های نظام مقدس اسلامی با جهادتبیین بازگو شود

فلاح لاله زاری گفت: باید در ایام الله دهه فجر دست آوردها و موفقیت های نظام مقدس اسلامی با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اجرایی کردن امر مهم جهاد تبیین، برای مردم وبویژه نسل جوان و نوجوان تبیین و ارائه شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ فرشید فلاح لاله زاری در نشست هم اندیشی مسئولان رسانه های استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با موضوع نقش رسانه درجهادتبیین واطلاع رسانی برنامه های دهه فجر گفت: رسانه درجهاد تبیین و آگاه کردن مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید براینکه رسانه ها در راستای جهاد تبیین باید پنج مولفه اصلی وکلیدی را مد نظر قراردهند ادامه داد: پرهیز از سیاه نمایی و بزرگ نمایی  به عنوان مولفه اول است.

 

وی افشای توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را دومین مورد مهم عنوان کردو گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به توطئه هایی زده اند که رسانه ها و فعالان رسانه ای باید این توطئه ها را بشناسند و بر افشای آن تاکید کنند.

 

فلاح لاله زاری تزریق روحیه نشاط و شادابی به جامعه توسط رسانه ها به عنوان مولفه سوم را درایام الله دهه فجر خواستار شد وافزود: ایجاد امید و اعتماد بین مردم و جوانان به دلیل جنگ ترکیبی، ادراکی و شناختی دشمنان جزو رویکرد رسانه ها در استان باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد:ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امید آفرین، بصیرت افزا، مبین خدمات نظام و انقلاب در ۴۳ سال گذشته و موجب خنثی شدن توطئه‌های گسترده استکبارجهانی علیه میهن اسلامی باشد که قطعا در این خصوص همه باید جدی اقدام کنند.

 

وی تزریق ناامیدی در بین مردم و جوانان را جزو اهداف مهم دشمن در برهه کنونی عنوان کردوگفت: با اطلاع رسانی دقیق وشفاف نقشه دشمنان خنثی و مایه سربلندی نظام است و همه در قبال آن مسئول هستیم.

 

فلاح لاله زاری، روایت اول در اطلاع رسانی را مهم خواند و تاکید کرد: در ارائه اخبر و رویدادها توجه به صحیح، آگاهانه و عادلانه بودن مطالب به خصوص در روایت اول باید توجه ویژه شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، توجه به آموزش را در فعالیت های رسانه های حائز اهمیت برشمردوافزود: برای توسعه فعالیت های رسانه ای باید در مباحث فنی و تکنیکی به توسعه آموزش فعالان رسانه ای توجه شود و در کنار آن ارتقای سواد رسانه ای برای آحاد جامعه نیز لازم و ضروری است.

 

وی بر ضرورت تلاش رسانه های استان سمنان برای انعکاس رویدادها و برنامه های دهه فجرتأکید کردوافزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دست آوردها و موفقیت های نظام اسلامی است که این امر می تواند در خنثی سازی توطئه ها و شیطنت های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

 

این نشست با حضور جمعی از مسئولان رسانه ای به همراه مشاوران استاندار در امور رسانه ای و فضای مجازی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.

 

در این نشست برنامه های بزرگداشت دهه فجر در قالب ستاد دهه فجر این استان تشریح شد.

 

افتتاح همزمان پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی، انجام سفرهای شهرستانی استاندار،سفر برخی از مقامات کشوری به استان و حضور در گلزارهای شهدا از جمله برنامه ها اعلام شد.

 

در این نشست برخی از مسوولان رسانه های استان به طرح دیدگاهها و نظرات خود در خصوص جهاد تبیین و نقش رسانه ها، حمایت بیشتر مسئولان از رسانه های استان و لزوم همراهی و همکاری مدیران کل دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و رسانه ها پرداختند.

کد خبر 1248418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha