تبدیل وضعیت ۸۰ درصدی نیروهای ایثارگر در دستگاه های دولتی لرستان

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران دغدغه مهم بنیاد شهید است، گفت: در دستگاه های دولتی ۸۰ درصد تبدیل وضعیت ها انجام شده و در بخش خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(3 بهمن)، در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ازنا که با حضور فرماندار شهرستان ازنا و مسئولین برگزار شد، با محکومیت اقدام ددمنشانه اتحادیه اروپا در راستای تروریست خواندن سپاه پاسداران و اعلام حمایت جامعه ایثارگران از سپاه پاسداران، اظهارداشت: هیچ چیزی در دنیا جای سپاه پاسداران را نخواهد گرفت.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دربنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه های مختلف بیان کرد: در طرح ملی مسکن جلساتی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار برگزار شده است و طرح ملی مسکن ایثارگران به صورت جدی در حال پیگیری است.

 

وی بیان کرد: در حوزه مسکن ایثارگران در شهرستان ازنا کمترین مشکل و در برخی شهرستان ها بیشترین مشکل را داریم که رفع این مشکل در اولویت و دغدغه جدی بنیاد شهید است.

 

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: تسهیلات کمک خرید مسکن در حال پرداخت هستند و برخی شهرستان ها با توجه به شرایط افراد و کسانی که در اولویت هستند، پرداخت تسهیلات روند خوبی دارد.

 

وی تبدیل وضعیت ایثارگران را مطالبه جدی بنیاد شهید خواند و گفت: در طول پنج ماه اخیر نزدیک به سه هزار نفر در دستگاه های مختلف تبدیل وضعیت شده اند و برخی ادارات کل استان به صورت صدرصد انجام شده است.

 

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان لرستان یادآور شد: بنیاد شهید پای کار قرار دارد و از ظرفیت ها استفاده می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: ساماندهی، ساخت و مرمت گلزار شهدا توسط بنیاد شهید انجام می شود و انتظار می رود شهرداری نیز در حفظ و نگهداری  گلزار شهدا ایفای نقش نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت فیلم و چاپ کتاب خاطرات شهدا نیز بنیاد شهید حمایت خود را اعلام می دارد.

کد خبر 1248452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha