خدمت در جهاد تبیین و دستاوردهای نظام یک فریضه است

علیرضا روحی گفت: جهاد تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای همه معلمان و مسئولان یک فریضه است که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری قطعیت و فوریت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ ابوالفضل روحی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران در دوره آموزشی «جهاد تبیین» ویژه مدیران و دبیران مدارس علوم معارف پسرانه و دخترانه صدرا شهرستان قروه اظهار کرد: هدف‌گذاری انجام شده در طول سال تحصیلی جاری و همچنین سال‌های تحصیلی پیش‌رو، تاکید بر تهذیب و تزکیه نفس در مدارس است.

 

استاد دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: اگر محتوای آموزشی ما در مدارس بدون تهذیب و تزکیه باشد، بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) اگر علم توحید هم باشد فایده‌ای ندارد.

 

روحی با بیان اینکه در گفتمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است، عنوان کرد: انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان مهمترین رسالت ما در مدارس است.

 

فضای مجازی دانش‌آموزان را در معرض هجمه‌های اعتقادی و فرهنگی دشمنان قرار داده است

 

وی تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی از نظر علمی و آموزشی مزایایی به دنبال داشته است اما سبب شده تا دانش‌آموزان در معرض انواع هجمه‌های اعتقادی و فرهنگی از سوی دشمنان قرار گیرند.

 

استاد دانشگاه شهید بهشتی، همچنین بر تربیت اصولی پایدار بر اساس آموزه‌های و حیانی و معارف تمدن‌ساز و انسان ساز تاکید کرد و گفت: در این راستا بیانیه گام دوم انقلاب از اصول اساسی مورد تأکید در مدارس علوم معارف صدرا باشد.

 

گفتنی است؛ بحث و تبادل نظر و پاسخ‌دهی به پرسش‌های حاضرین در جلسه در خصوص وضعیت اقتصادی و مسائل و مشکلات مذکور در این نشست انجام شد.

کد خبر 1248468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha