انقلاب اسلامی قابل تغییر و برگشت نیست

موسوی نژاد با محکومیت اقدام ناشیانه پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران خیلی متفاوت‌تر از انقلاب‌هایی است که در گذشته انجام شده است و این انقلاب به راحتی قابل تغییر و برگشت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا موسوی‌نژاد امروز دوشنبه (۳ بهمن) در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اعلام انزجار از اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، اظهار کرد: سپاه پاسداران از ابتدای نظام انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های دفاع مقدس، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، ایجاد امنیت در کشور، علمی و فناوری، اجتماعی و خدمات جهادی پای کار هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه همیشه همپای آموزش و پرورش بوده و افتخار ما کار کردن با سپاه انقلاب اسلامی است، افزود: در ادامه مسیر نیز در کنار سپاه خواهیم بود و از راهنمایی و رهنمودهای آنان بهره‌مند خواهیم شد.

 

وی ضمن محکومیت این اقدام ناشیانه پارلمان اروپا، بیان کرد: امام صادق(ع) می فرمایند: «خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها آفرید»، اگر این مدعیان جامعه‌شناسی احمق نمی‌بودند چشم خود را باز می‌کردند و می‌فهمیدند که نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران خیلی متفاوت‌تر از انقلاب‌هایی است که در گذشته انجام شده است و این انقلاب به راحتی قابل تغییر و برگشت نیست.

 

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست، بر حفظ پایه‌های نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: البته این اقدام‌های دشمنان، هشدار لازم و بیداری ما را هم می‌طلبد چون در بیان حضرت امام(ره) حفظ نظام از اوجب واجب است و اگر این اتفاق نیفتد در این مملکت تا ۲۰۰ سال دیگر کسی اسمی از اسلام نخواهد برد.

 

 

 

کد خبر 1248469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha