دشمن از پیشرفت های ایران علیرغم تحریم های ظالمانه به شدت عصبانی است

حجت الاسلام منصوری با یادآوری اینکه کشور ایران علیرغم همه هجمه ها و تحریم های ظالمانه در مسیر پیشرفت گام های محکمی بر می دارد، گفت: این امر دشمنان ما را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام منصوری در شورای فرهنگ عمومی شهرستان طارم بر ضرورت ضمانت اجرایی مصوبات شورای فرهنگ عمومی خواستار اجرای این مصوبات به بهترین شکل شد.

 

امام جمعه طارم ادامه داد: دهه مبارک فجر از الطاف الهی برای جهان اسلام و مردم ولایت مدار ایران اسلامی است و از اینرو در این ایام باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تلاش شود.

 

وی با یادآوری اینکه کشور ایران علیرغم همه هجمه ها و تحریم های ظالمانه در مسیر پیشرفت گام های محکمی بر می دارد، گفت:  این امر دشمنان ما را به شدت عصبانی کرده است و دست به هر کاری می زنند تا این روند متوقف شود و اقتدار و امنیت نظام اسلامی  را خدشه دار کنند.

 

امام جمعه طارم خاطرنشان کرد: دشمن جنگ ترکیبی تمام عیاری را علیه کشور و با بهانه های مختلف برنامه ریزی کرده است که با قدرت الهی و تدابیر هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه ایران مثل دفعات قبل خنثی شد.

 

فرماندار شهرستان طارم نیز در سخنانی به بحث اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی بیشتر تاکید شان روی نقاط فرهنگی مثبت و تاثیر گذار در کشور است  و با این اوصاف برنامه ریزی آنها به سمت سوی نسل جوان جامعه به خصوص دانشجویان و دانش آموزان بود تا با استفاده از این جوانان بتوانند به اهداف خود برسند.

 

رضا انبارلو افزود: هر اندازه این نسل از اهداف انقلاب فاصله بگیرد راه را برای ورود دشمنان قسم خورده نظام هموار خواهد کرد که این امر ضرورت تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی را در بین مردم به خصوص نسل جوان ضرورت می بخشد.

کد خبر 1248523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha