اختتامیه نخستین جشنواره علمی و ترویجی زکات در ایلام برگزار می شود

حجت الاسلام سفیدخانی از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان ایلام خبر داد و گفت: در این جشنواره از فعالان و نفرات برتر جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل می شود.

حجت الاسلام عباس سفید خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: آیین اختتامیه  نخستین جشنواره علمی و ترویجی زکات در ایلام فردا چهارشنبه ۵بهمن ماه ساعت ۹ صبح  در سالن همایش های فنی و حرفه ای استان ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم ار فعالان برتر و نفرات برگزیده این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل خواهد شد، افزود: آیین اختتامیه این جشنواره با  پیام مرجع عالیقد شیعیان حضرت آیت الله نوری همدانی آغاز می شود و سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکترکریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، دکتر بهرام نیا استاندار محترم ایلام، آسوده معاون محترم توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی (ره)  کشور و حجت الاسلام مهری مدیرکل امور اجرائی زکات کشور خواهند بود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد ایلام یادآور شد: این جشنواره با موضوعات نقش زکات در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نقش زکات در نظام اقتصادی جامعه و سبک زندگی اسلامی، بررسی تطبیقی نقش اقتصادی زکات در آبادانی مناطق روستایی، بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ زکات و بررسی اهمیت پرداخت زکات در استان ایلام برگزار  شده است.

 

حجت الاسلام سفیدخانی با بیان اینکه جشنواره زکات در استان در زمینه ها و رشته های مقاله، طراحی، نقاشی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، شعر و داستان برگزار شده است، افزود:  هدف از از اجرای این جشنواره توسعه و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ زکات در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان بوده است.

 

کد خبر 1248532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha