بهره برداری از ۹۰۰ پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۹۰۰ پروژه عمرانی و تولیدی در مناطق روستایی و عشایری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست وبیناری ستاد کشوری کمیته روستایی و عشایری کشور گفت: بمناسبت سالگرد پیروزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۹۰۰ پروژه کشاورزی ،تولیدی ،عمرانی وخدماتی در مناطق روستایی و عشایری با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

 

سید محمد رضا سیدحسینی افزود: عمده این پروژه ها مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و ادارات وابسته این سازمان،شرکت توزیع برق،بنیاد مسکن ،تجهیز و نوسازی مدارس،ورزش و جوانان ،بانک کشاورزی،علوم پزشکی ،بسیج سازندگی ،آب وفاضلاب روستایی و کمیته امداد امام خمینی می باشد.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی ،قرآنی و ورزشی ، جشن های ویژه انقلاب اسلامی ،ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی و اعزام اکیپ ها ،برپایی نمایشگاه ها در مناطق روستایی و عشایری را از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته روستایی و عشایری استان سیستان و بلوچستان برشمرد

کد خبر 1248570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha