بهره‌برداری از ۴۴۹ پروژه توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان در دولت سیزدهم

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، ۴۴۹ پروژه مهم عمرانی و خدماتی، توسط این شرکت انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خلیل عوض زاده» اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های توسعه، اصلاح، احداث، برق‌رسانی، رفع افت ولتاژ، گذر از پیک، ساماندهی برق های غیرمجاز، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، رفع حریم و غیره انجام شده است.

 

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای انجام این پروژه ها بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان است .

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین، ۱۴۵ پروژه شاخص این شرکت با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان در ایام دهه فجر امسال افتتاح می شود. وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه ها ضمن توسعه، اصلاح و احداث شبکه های توزیع برق استان، شاهد برآورده شدن درخواست های مشترکین و در نتیجه، افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان یکی از افتخارات این دولت را عبور موفق از پیک مصرف برق تابستان سال جاری دانست و افزود: علیرغم افزایش مصرف برق، کاهش نزولات آسمانی و ناترازی تولید و مصرف، افزایش جمعیت و لزوم واگذاری انشعاب جدید، برق هیچ یک از مشترکان به ویژه در سیستان و بلوچستان به جهت مدیریت بار قطع نشد.

 

وی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توجه به مناطق روستایی دانست و اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این بخش، اجرای طرح بهارستان (اصلاح، توسعه و احداث شبکه برق مناطق روستایی) در ۷۲۸ روستای این استان است.

 

عوض زاده بیان کرد: جابه جایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن برای مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا‌های مشمول طرح و توسعه و تامین برق متقاضیان از جمله اهداف طرح بهارستان محسوب می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۳۳ روستای این استان از نعمت برق مطمئن و پایدار برخوردار بودند، گفت: هم‌اکنون پنج هزار و ۷۱۶ روستای این منطقه از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.

کد خبر 1248577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha