کمک ۴ میلیارد تومانی هلال احمر خراسان شمالی به حوزه درمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این جمعیت در سال جاری، کمک های درمانی به ارزش چهار میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت کرده است.

ابوالفضل محبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: امسال سه هزار و 580 نفر از نیازمندان از کمک های موردی برای درمان بهره مند شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: کمک های درمانی به بیماران نیازند و صعب العلاج پرداخت می شود و افراد با ارائه فاکتور درمانی، کمک ریالی دریافت می کنند.

 

وی همچنین اعزام کاروان های سلامت به روستاها و مناطق محروم استان را از دیگر اقدامات برای ارتقای سلامت و بهداشت مناطق محروم عنوان کرد و گفت: امسال 22 کاروان سلامت به مناطق محروم استان اعزام شدند.

 

محبان خاطرنشان کرد: این کاروان ها به 22 روستا اعزام شدند و به 2 هزار و 738 نفر خدمات ارائه دادند.

 

وی افزود: این خدمات شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات ماما و روانشناس است و در کنار آن توزیع بسته های معیشتی هم انجام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امسال 57 نفر از مددجویان از وام مددکاری هم بهره مند شدند، این وام به مددجویان کمیته امداد و با نرخ ارزان قیمت پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه افراد نیازمند و بیماران صعب العلاج می توانند از این وام استفاده کنند، گفت: امسال دو میلیارد و 500 میلیون تومان وام مددکاری در استان پرداخت شد.

 

 

کد خبر 1248592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha