تجلیل از مادر شهید «علی زمان نانکلی» در سه شنبه های تکریم کانون فرهنگی هنری بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: اجرای طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از مادران شهدا، نخبه، شهدای مدافع سلامت با همت کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان و هیات امنا اجرا شد.

فاطمه خدابخشیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: طرح  ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» به همت جمعی از فعالان مسجدی و کانون فرهنگی هنری  بعثت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان افزود:  تجلیل از مادر شهید «علی زمان نانکلی » که در سن 23 سالگی ۲۳ سالگی به درج رفيع شهادت‌ نائل شدن انجام شد.

 

وی، ادامه داد: در این طرح از بانوانی که در جامعه علاوه بر جایگاه مادری موفقیت های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و آموزشی و بانوانی که به عنوان مدیر مسئول کانون های مساجد فعالیت دارند، نیز معرفی و مورد بزرگداشت قرار می گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: تربیت صحیح فرزندان، فرزندآوری، پرورش فرزندان نخبه و تقدیم فرزندان صالح خود به عنوان شهید و جانباز برای حفظ امنیت و دفاع از کیان اسلامی نکاتی است که در این طرح مورد توجه قرار می گیرد و همه این ها مدیون حضور و وجود مادران قوی، با بینش و بصیرت در جامعه می باشد.

 

گفتنی است، شهید «علی زمان نانکلی»  روستای گل آباد درسن ۲۳ سالگی به درج رفيع شهادت‌ نائل شدند.

 

کد خبر 1248607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha