لزوم ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان

صفوی با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان افزود: ایجاد بستر برای انتقال اثربخش و نظام مند آموزه‌ها و مفاهیم تربیتی و دینی به دانش آموزان و تربیت نسلی فاطمی و علوی مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت باید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی صبح امروز(چهارشنبه، 5بهمن) در آیین جشن تکلیف دانش آموز دختر رضوانشهر اظهار کرد: بی شک برگزاری این برنامه‌ها گام مهمی در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان افزود: ایجاد بستر برای انتقال اثربخش و نظام مند آموزه‌ها و مفاهیم تربیتی و دینی به دانش آموزان و تربیت نسلی فاطمی و علوی مهمترین اولویت مجموعه تعلیم و تربیت باید باشد.

 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: آنچه را خداوند بر ما «واجب» ساخته و از ما خواسته است که عمل کنیم، کارهای نیک و سودمند و مفید برای جامعه است و آنچه را که «حرام» دانسته و از آن نهی فرموده است، کارهای ناشایست و زیان آور است که برای جسم و روح ما ضرر دارد.

 

صفوی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه دانش آموزان ما جشن تکلیف خود را جشن می‌گیرند وظیفه‌ای بر عهده اولیا و مربیان ما قرار می‌گیرد و آن این است که احکام و تکلیف را به دانش آموزان آموزش دهند و این روز مهم را برایشان یادآوری کنند؛ دختران ما هم مکلف هستند تکالیفی که بر عهده آنها است را به طور صحیح یاد بگیرند و در انجام آنها کوتاهی نکنند.

 

 

کد خبر 1248769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha