تعهد آموزشی مرکز فنی و حرفه ای ۱۰۰ درصد محقق شد

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعهد آموزشی مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان، ۱۰۰ درصد محقق شد.

احمد دلیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: تعهد آموزشی این مرکز امسال، 460 هزار نفر ساعت بوده است که محقق شد و تعهد اشتغال ایجاد شده، 124 درصد بوده است.

 

 

 مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان عنوان کرد: رشته های آموزشی بخش پسران در این مرکز شامل کارگاه برق(آسانسور و پله برقی)، کارگاه جوشکاری، صنعت عمران و ساختمان، کشاورزی، مکانیک و برق خودرو و درودگری است.

 

 

دلیر با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه ای( تولیدات کارآموزان) خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که به صورت دائم برپا است حداقل 120 اثر شامل مصنوعات چوبی، تابلو فرش، کیف چرمی، مصنوات فلزی، ماکت های مهندسی، محصولات کشاورزی و تزیینی در معرض دید علاقه مندان از این مرکز قرار گرفته است.

 

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده این مرکز در نیمه دوم سال اضافه کرد: احیای مجدد سالن همایش، احیای گلخانه، راه اندازی نمایشگاه دائم دستاوردهای فنی و حرفه ای(تولیدات کارآموزان)، سالن ورزشی برای استفاده بانوان و آقایان از جمله کارهای انجام شده بوده است.

 

 

وی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های آموزش‌های مراکز فنی و حرفه‌ای این است که بیش از ۸۰ درصد این افراد جذب بازار کار شدند.

 

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و 700 کارآموز در رشته های مختلف زیر نظر 6 مربی از آموزش های لازم مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان برخوردار شدند.

 

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1248781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha