برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۵۰ مسجد کهگیلویه و بویراحمد/۹ مسجد مرکز استان مجری طرح اعتکاف

حجت الاسلام موسوی نیا گفت: بیش از ۵۰ مسجد استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا امروز ( ۵ بهمن ماه) در نشست برنامه ریزی مراسم معنوی اعتکاف در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: با توجه به آماری که از شهرستان ها ارسال شده، بیش از ۵۰ مسجد استان آمادگی خود را جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد با ۹ مسجد به استقبال مراسم معنوی اعتکاف می رود، گفت: طبق اعلام آمادگی مساجد این شهرستان مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج با ظرفیت پذیرش ۲۵۰ نفر ویژه برادران، مسجد امام حسین (ع)یاسوج واقع در معلم چهار با ظرفیت پذیرش ۷۰ نفر از برادران، مسجد سید شهدا (ع) تل زالی یاسوج با پذیرش ۳۰۰ نفر از خواهران، مسجد قبا دولت آباد با ۳۰۰ نفر خواهر، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با پذیرش ۴۰۰ نفر از نوجوانان پسر، مسجد امام صادق (ع) بلوار شهید قرنی با ثبت نام از ۶۰ نفر نوجوان به استقبال مراسم معنوی اعتکاف می روند.


وی با اشاره به اینکه مسجد امام حسن عسکری (ع) یاسوج نیز با ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر از نوجوانان دختر برنامه معنوی اعتکاف را در دستور کار دارد، افزود: مساجد دانشگاه ها نیز با برنامه‌ریزی می توانند نوجوانان دختر را پذیرش کنند.


حجت الاسلام موسوی نیا به بیان نیازمندی های ایام اعتکاف پرداخت و گفت: تامین امنیت مساجد، برق، آب، برگزاری نمازها در سه نوبت مساجد مجری طرح اعتکاف، اعزام مبلغ از تهران و قم، استفاده از ظرفیت مبلغین توانمند خواهر در مساجد مجری اعتکاف، تبلیغات جهت کمک به اعتکاف و تامین بخشی از اقلام نذورات و پوشش مناسب خبری برنامه اعتکاف را خواستار شد.


معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از همه هیئت های استان و ائمه جماعات خواست ضمن توجه به بحث جهاد تبیین، برگزاری کرسی تلاوت قرآن، روشنگری مباحث روز و همچنین توجه به موضوع خانواده را در دستور کار داشته باشند.

کد خبر 1248810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha