چترعفاف و حجاب در ادارات و نهادهای دولتی

حجت الاسلام مهدوی نیا اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب و درادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی استان لرستان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا امروزدر جلسه عفاف و حجاب استانداری در جهت اصلاح حجاب کارکنان، اظهار داشت: شاخص های عفاف و حجاب و به دستگاه های دولتی، سازمان ها و نهادی استان ابلاغ شده است.

 

وی با بیان اینکه  شاخصه‌های عفاف و حجاب برای هم مردان و هم زنان ابلاغ شده است، ادامه داد: از این پس برای عدم اجرای قانون توجیهی پذیرفته نیست و باید مسئولان هر نهاد اجرای آن را ابلاغ و بر آن نظارت کنند.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ادامه داد: قرارگاه ۲۱ تیر سه گام اجرایی دارد که در گام نخست شاخص‌ها به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده و در گام دوم توسط بازرسان اعزام شده به دستگاه‌ها اجرای آن شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد ودر گام سوم نیز گزارش نهایی و اقدام مقتضی انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر پوشش کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمانهای دولتی بصورت یک طرح فوری ایجابی انجام می شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: به منظور سالم سازی این طرح ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی برگزاری کلاس های توجیهی برای بازرسان قبل از ورود به دستگاه های اجرایی  را دارد.

 

کد خبر 1248839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha