اجتماع ۱۳۵۷ نفری «نسل انقلابی» در طبس اجرا می شود

قاسم زاده گفت: اجتماع «نسل انقلابی» با حضور ۱۳۵۷ نفر از نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی شهرستان طبس و با حضور حاج ابوذر روحی در محل آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در ششم بهمن ماه برگزار می شود.

مهدی قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ برای ملت ایران است که باعث ایجاد نگرشی جدید نسبت به اسلام در جهان معاصر شـده است.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای علیم، نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بسیاری را برای ملت ایران به دنبال داشته است که باید در راستای اجرای جهاد تبیین برای نوجوانان و جوانان و نسل های آینده این نظام بیان و معرفی کنیم.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ابزار هنر بهترین راه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد پیوند بین نسل جدید با نظام است، افزود: سرود زیبا و حماسی «سلام فرمانده» یکی از بهترین محتوای فرهنگی است که سبب شده تا جوانان و نوجوانان بسیاری به سمت جمهوری اسلامی و مهدویت جذب شوند.

 

قاسم زاده با اشاره به برگزاری اجتماع ۱۳۵۷ نوجوان با عنوان «نسل انقلابی در طبس» گفت: در شهرهای مختلف سرود حماسی«سلام فرمانده» با حضور حاج ابوذر روحی برگزار شده و در آستانه فرارسیدن دهه فجر نوبت به شهرستان طبس رسیده است.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در پایان بیان کرد: مقرر شده است تا این اجتماع با حضور ۱۳۵۷ نفر از نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی شهرستان طبس با حضور حاج ابوذر روحی در محل آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در ششم بهمن ماه برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1248854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha