کمیته امداد خراسان شمالی ۱۳۶۴ تعمیرات مسکن برای مددجویان انجام داد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی امسال، هزار و ۳۶۴ تعمیرات مسکن برای مددجویان تحت پوشش انجام داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه تعمیرات مسکن مددجویی تا سقف 150 میلیون ریال، احداث فضاهای جانبی شامل(حصار کشی، حمام و سرویس بهداشتی) تا سقف 200 میلیون ریال و در زمینه خرید مسکن تا سقف 700 میلیون ریال به نسبت تعداد عائله به مددجویان کمک بلاعوض پرداخت می کند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره به خرید پنج مسکن شهری مددجویان طی سال جاری خاطرنشان کرد: تعمیرات مسکن، 118 نفر ازمددجویان این استان در حال انجام است.

 

 

الهی راد عنوان کرد: ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود که در این راستا علاوه بر مساعدت مالی، پشتیبانی فنی و نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی را نیز انجام می دهد.

 

 

وی تصریح کرد: فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه مسکن به مواردی نظیر کمک به خرید مسکن مددجویی، کمک به احداث مسکن مددجویی، کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام، کمک به ساخت فضاهای جانبی و کمک به تعمیر مسکن مددجویی تقسیم می‌شود.

 

 

وی اضافه کرد: در ۹ ماهه امسال، ۴۷۷ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی با اولویت خانواده های ایتام در استان احداث و تحویل آنان شد.

 

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اضافه کرد: برای ساخت و احداث هر واحد مسکونی، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان 2 میلیارد ریال تسهیلات مسکن و 500 میلیون ریال وام بلاعوض است.

 

 

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

 

 

کد خبر 1248862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha